dilluns, 11 de març del 2013

Làmina 2. La dansa d’Henri Matisse.


·Descripció: He dibuixat i pintat quatre persones d'un quadre d'Henri Matisse.
FITXA TÈCNICA:
-Títol: La Dansa.
-Autor: Henri Matisse.
-Any: 1909.
-Dimensions: Longitud (260)  Amplaria (389 cm).
-Tècnica: Oli sobre llenç.
-Estil: Fauvismo.
-Génere: Retrat. 
-Localització: Museu de l’Hermitage San Petersburgo, Rússia.
·Procés: Primer vaig treure una lamina DIN A4 , vaig agafar un llapis i una goma i vaig començar a dibuixar el quadre. Quan vaig acabar, vaig treure les temperes i els pinzells per començar a pintar la lamina. Vaig començar amb el color carn per les persones , després marró pels cabells, després amb blau per al cel i el verd per el terra, per últim vaig repassar les línies de les persones amb color negre.
·Resultat: Aquet es el resultat de la meva lamina 2;
·Comentari: M’agradat molt l’activitat, perquè m’agrada dibuixar i pinta amb temperes i també perquè l’activitat va ser molt entretinguda ya que estaba molt concentrat quant pintava, he apres que si le posu una mica d’aigua la pintura relliscara millor, ya que al principi no posaba una miqueta d’agua i no relliscaba i costaba molt. Repetiria l’activitat pero si fos d’un quadre diferent. M’agrada dibuixar i pintar encara que he tingut dificultats en dibuixar ya que al principi no encaixaben les persones, i a l’hora de pintar amb també perque al principi no em relliscaba bé la pintura sense aigua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada