dilluns, 11 de març del 2013

3.- Avatar


Descripció:
  Un avatar és una representació gràfica, generalment humana, que s'associa a un usuari per a la seva identificació. Els avatars poden ser fotografies o dibuixos artístics, i algunes tecnologies permeten l'ús de representacions tridimensionals. Els avatars els he fet a partir de la pagina vipfm.wordpress i d'altres pagines del google.
Procés:
 Aquets són els avatars que he agafat de la pàgina vipfm.wordpess:
1.- Avatar Flashface: Esta bé peró no he trobat un cabell que s'assambles al meu.2.- Avatar julian opi: Bastant sencill, pero m'ha agradat, encara que no s'hi podia canviar el nas ni els ulls.
3.- Avatar Unique: És un dels que mes m'ha agradat, ya que em sembla graciós com a quedat, s'assembla ami,  se tocar la guitarra i aquesta vegada he pogut porsar-la en el meu avatar.
4.- Avatar voki: Esta bé encara que no podia crear un avatar desde cero, només hi avien plantilles d' avatars on podie personalitzarlo una mica, no ho podia canviar tot.
I aquets són els avatars que he fet d'altres pàgines que he agafat del Google:
5.- Avatar Zpt Web: Bastant bé, m'ha agradat ya que es sencill pero m'agrada la caricatura.
6.- Avatar Digi body: Aquet no m'ha agradat molt, perque es una mica soso, es en blanc i negre, i no m'agradava molt la seva varietat d'elecció.
7.- Avatar Dopple me: M'ha semblat molt bé tot menys que no he trobat un cabell que s'assembles mes ami.
8.- Avatar face your manga: Aquet m'ha agradat molt, perque es pot crear un avatar cualsevol ya que te moltes varietats d'elecció i també perque es tipus manga i m'agrada el manga, i aquesta vegada també he pogut afegir la guitarra.
9.-  Avatar portrait illustration maker: Aquet també es un dels que més m'agradat, ya que he pogut fer que s'assembles ami, perque de nou he pogut posar un complement com la guitarra i m'ha agradat les seves varietats d'eleccións.
10.- Avatar SP Studio 10 years: Aquet m'ha semblat molt gracios per aixó ho he fet, també he pogut fer que s'assembles ami.
Resultat:
 I aquet és el que més m'ha agradat de tots, perque es un avatar manga i ami m'agrada molt el manga, m'ha agradat que es pot fer moltisim avatars diferents com tu vulgis ya que té moltes varietats d'eleccións. Facil de fer, i tornaria fer altres avatars amb el creador d'Avatars Face your Manga.
Comentari: 
 M'ha agradat molt aquesta activitat, ya que m'agrada molt el dibuix, i això de fer personatges (avatars) que s'assemblesim ami m'ha agradat multisim, trobo que m'ha quedat bé el treballa encara que alguns avatars no s'asemblen molt ami ya que no tenien molta varietat d'ellecció. Ho tornaria fer ya que m'agrada molt el dibuix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada