dilluns, 11 de març del 2013

4.-Avatar analògic


Descripció
En aquesta activitat he fet 1 làmina amb tres gammes de grisos, i  3 làmines d’un avatar analògic nostre utilitzant una fotografia nostre. 
  §  La primera (làmina 4) va ser fer 3 gammes de grisos començant des del blanc acabant per el negre en una barra de 8 buits forats. La primera va ser amb llapis grafit, la segona amb punts, i la tercera amb línies. Això ens ajudaria a veure els diferents grisos a l'hora de ver els avatars.
 §  La segona (làmina 5) es tracta de fer un avatar analògic meu amb ombres, sense línies.
 §  La tercera (làmina 6) es tracta de fer un avatar analògic meu tilitzant només punts.
 §  La quarta (làmina 7) es tracta de fer un avatar analògic meu utilitzant només línies.
Procés y Resultat 
Làmina 4: Gamma de grisos: - llapis grafit
                                        - Punts
                                        - línies
Gamma de grisos
Làmina 5: Vaig fer un Avatar analògic meu de grisos amb llapis grafit, vaig imprimir una fotografia meva i la vaig calcar en un full, amb un mocador vaig distorsionà els grisos. Aquet va ser el resultat;
Començament de l'avatar anlògic d'ombres
Avatar analògic d'ombres fet per llapis grafit
Làmina 6: Vaig fer un Avatar analògic meu amb punts utilitzant un retolador negre, vaig imprimir una fotografia meva i la vaig començar a calcar fent punts, si era de color negre fosc els punts serien mes a prop entre ells i si eren més clars doncs els punts entre si estarien mes lluny. Aquet va ser el resultat:
Començament de la làmina 6
Avatar analògic fet per punts amb un retolador acabada
 Làmina 7VPrimer vaig probar de fer línies en un paper en blanc per practicar. Després vaig fer un Avatar analògic meu amb només linies utilitzant un retoladorde color negre, vaig imprimir una fotografia meva i la vaig començar a calcar fent  línies, si era de color negre les linies serien mes a prop entre elles i si el color era mes clar que el negre les linies estarien mes separades entre elles.
 Practicant amb un full en blanc diferents linies per  la làmina 7

Avatar analògic fet per línies amb un retolador acabada
Comentari
M'ha agradat molt l'activitat, en general tots perque m'agrada molt dibuixar i fer aquest tipus d'activitats. He aprés a fer grisos i utilitzar-lo per fer ombres en els dibuixos. Fer grisos amb el llapis m’ha trobat difícil ja que em costava molt fer els canvis de grisos. Els punts feia una mica de mandra ja que eren molts punts i es tardava molt. Crec que m’ha quedat bastant bé ja que m’agrada com a quedat.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada