dilluns, 11 de març del 2013

Desafiant el costat esquerra del cervell


He intentat treballar amb l’hemisferi dret del cervell. Per fer-ho, he utilitzat un dibuix que Picasso va fer a Igor Stravinsky l'any 1920.
He seguit els següents passos:
1.- He intentat treballar sense que ningú em molesti. Per fer aquesta activitat cal estar còmode, tranquil, relazat i sobretot, concentrar. He posat una mica de música i he intentat concentrar-me en la feina encomanada. COPIAR EL RETRAR D'STRAVINSKY AL REVÉS i anar-lo descobrint a mesura que la vaig fen. En cap no he de girar el dibuix per veure com esta quedan, ja que si ho fes, podria entrar de nou a la modalitat E (hemisferi esquerra):
2.- Per iniciar el dibuix he tingut que fixar-me bé en els angles, les línies, les formes. Tot encaixa. On acaba una línia comença l’altra. Les línies mantenen
determinats angles respecte les altres línies i també amb els límits del paper.
3.- He començat a dibuixar per dalt copian cada linia. He anat progressant com si el dibuix fos un trencaclosques on cada línia ha d'encaixar amb la següent. En cap moment he tingut que pensar el nom de les parts que he dibuixat, no era necessari.
4.- He començat a dibuixar progressant línia a línia, part per part.
5.- Una vegada he começat, he trobat interesant la relació que extableixen les línies. quan he estat ben emfrascat en el dibuix, el mode E ja ha estat desactivat i el mode D (l'hemisferi que atent a tot allò que és intuitiu, espacial...). Davan del full tinc tot el que he necesitat per dibuixar. És on he trobat total la infromació.

Títol: “Retrat I.Stravinsky “
Autor: Pablo Picasso
M'ha agradat, la acitvitat per que pensaba que no em surtira molt bé i al final quan vaig mirar el dibuix acabat em vaig donar compte que m'havia surtit millor del que mi imaginaba, al principi em va costar desconectar per que avegades pensaba el que dibuixaba, peró despres vaig poder desconectar-me i acabar la acitvitat sense cap problema.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada