divendres, 7 de juny del 2013

8.-xarxa mòdul transformat

Descripció: 
Es tracta de fer una red modular,a partir una figura que es va repetint al voltant dels seus costats sense deixar ningú espai en blanc o buit. Aquesta figura es fa a partir d’un polígon ( un quadrat, rectangle, triangle, rombe etc...).

Procés: 
Primer teníem que agafar un polígon, després dibuixaven dins la figura pels seus costats, retallaven el que havíem dibuixat dins el polígon i la part que es treia de la figura  la traslladaven al costat contrari, o per translació
Jo he agafat un quadrat, he dibuixat dins intentat que em surtis un perfil d’una cara,  he traslladat el que vaig dibuixar i el vaig traslladar al costat contrari. Finalment en va donar el perfil que volia.


                                                               el quadrat
 el dibuix que vaig fer i després el vaig retallar 


                                                  La traslació d'un costat al oposat
                                          

Resultat:
Aquest es el resultat final!


Comentari:
M'ha agradat molt aquesta activitat, mai avia fet una xarxa modular i m'ha semblat molt be i entretinguda veure com d'un polígon pots fet una figura que al copiarla al voltant seu no queda ningun furat vuit. encaria que es una mica complicat treure una figura amb sentit, ho tornaria a fer aquesta activitat per veure que em pot sortir. Penso que m'ha quedat molt be!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada